Jackson Reese : zacht voor billetjes en natuur

Weet ge nog dat ik naar een Blogameetup ging en daar – hoera hoera! – iets won? Mijn enorme goodiebag werd uitgebreid met een zakske van Blabloom vol Jackson Reese goodies. Om snottebellen en babybillen af te vegen. Dat komt hier ten huize Groene Pumps altijd van pas! DSC_4180 Thuis gebruiken we vooral Cheeky Wipes. Kort gezegd bestaat het systeem uit twee dozen die je elks voorziet van enkele druppelkes etherische olie. In de doos-voor-propere-doekskes zit net genoeg water om de doekskes vochtig te houden. In de doos-voor-vuile-doekskes doe je goed veel water met zuiverende olie en het wasnetje. De doekskes zelf zijn zachte, vierkante lapjes stof die je na gebruik in de wasmachine zwiert. Box – Wipe – Wash – Repeat.

Maar bon, Jackson Reese dus. Zacht voor milieu en babybillekes. Ideaal dus voor onderweg, bij de grootouders, op reis,… In mijn testpakketje zaten billendoekjes ‘nature‘ en ‘herbal‘. Die ‘nature’, daar zit geen geurtje aan, de ‘herbal’ ruikt subtiel fris. Geen dennen of citroen, maar eerder een euhmm.. mja, frisse tuinwandeling. Wat mij het meeste opviel was die doekskes ‘schuimig’ aanvoelen. Ze doen in ieder geval goed hun job: alles wat weggeveegd moet worden, gaat er prima af en het betreffende babyvelleke blijft smetteloos achter.

Ook aangedroogde snottebellen hebben tegen de snoetendoekjes geen schijn van kans! DSC_4183 In het pakket zat trouwens ook een kleine spray om – bij gebrek aan water en zeep – de handen na de poetsbeurt weer bacterievrij te maken. Kaka hangt soms overal, weet ge wel. Deze kleine vriend in nood kreeg al een ereplaats in de verzorgingstas. Vroeg of laat gaan we die nodig hebben, ik voel het. Nogmaals dikke merci aan Blabloom dat ik deze mocht uittesten, ze gaan daar binnenkort nog wel een bestelling van mij zien passeren!

Een gedachte over “Jackson Reese : zacht voor billetjes en natuur

  1. Annelies Vanvinckenroye zegt:

    Hallo Kim,

    Wat een leuke review! Ik hoop dat de meerwaarde van Jackson Reece duidelijk geworden is, we staan echt 100% achter dat merk.

    Fijn om te lezen dat je ook Cheeky Wipes gebruikt, dat is natuurlijk nog beter voor het milieu. Jackson Reece kan dan zoals je zegt een mooie aanvulling zijn voor onderweg of op verplaatsing.

    Groetjes Annelies (van Blabloom)

Plaats een reactie