Waarom #BFL mij zo hard raakt…

Ze duiken nietsvermoedend op in mijn Bloglovin’ feed, de berichtjes van Elisanna, van Mieke, van Oon en alle anderen.

De kleine knuffeldekentjes, de mooie teksten. Al dat moois voor het Berrefonds. En ik hou het niet droog.

… Lees verder op groenepumps.be !

 

35 gedachtes over “Waarom #BFL mij zo hard raakt…

  1. Dirk zegt:

    Ik weet niet of er ook veel papa’s je blog volgen. Ik wel en ik wens je ook van hier uit veel moed toe, en vooral iemand die je regelmatig eens goed vastpakt. Knap dat je dit zo open deelt met de wereld.

  2. mamafien zegt:

    Chapeau dat je dit durft delen! En uiteraard hoop ik samen met jullie mee! Veel goede moed gewenst en hopelijk lukt het om toch een beetje positief te blijven denken in deze moeilijke periode…

    • K.To zegt:

      Gelukkig hebben we al een pracht van een dochtertje rondlopen, dat relativeert ook alles een beetje, ook al schiet mijn gemoed vol als ik ze als een grote zus in spe(?) haar popje een flesje zie geven…

Geef een reactie

