The Big Blogameetup aka bloggers-babbelmeeting-met-goodies

Eerst kon ik niet gaan en dan plots weer wel. Vreemd hoe een zieke peuter je agenda ineens vrij kan maken. Dus last minute nog ingeschreven voor de Big Blogameetup 2 en nog very last minute een carpooleken opgezet met KellyKaroline en Sarah richting Idealabs in ’t Stad.

Ik kan u verzekeren: dat was plezant. En als ge zelf blogt en nog nooit zo’n event gedaan hebt: gewoon doen de volgende keer. En nee, het is geen excuus dat ge daar niemand gaat kennen want iedereen is daar echt supersociaal en vriendelijk en komt u spontaan vragen wie ge zijt en welke blog ge hebt. Ik had nog eeuwen kunnen staan tetteren maar ik was uiteindelijk toch blij toen ik om kwart voor twaalf eindelijk mijn oprit zag.

Eerlijk: voor mijn part hoefde dat niet met presentaties te zijn, maar het was interessant en ik heb met veel plezier geluisterd. En nog eerlijk: die goodiebags zijn leuk, maar voor vele bloggers passen de producten nu eenmaal niet bij hun doelgroep of thema. Verwachten dat er massaal over geblogd gaat worden is dus een beetke zoals iemand drie dozekes sardienen opsturen en verwachten dat ze daar in ruil een extatische blogpost aan wijden. Waarmee ik ni ondankbaar wil zijn, natuurlijk, maar ik zie ni direct hoe ik douchegel of Dettol hier op mijn toch-wel-wat-groenere blog kwijt kan.

vanop Lobke’s verslag: goodiebags everywhere !!

Wat ge hier binnenkort wél zult zien passeren is een review van de snoetedoekskes en poepeschoonmakerkes van Jackson Reese die ik dankzij Blabloom mag uitproberen. Dankoewel! Wij gebruiken hier thuis meestal Cheeky Wipes, maar af en toe (en zeker op verplaatsing) is een natuurvriendelijke wegwerpversie wel verdomd gemakkelijk. To be continued, dus!

Wat me vooral zal bij blijven is die leuke vibe. Hoe sociaal wij bloggers eigenlijk wel zijn. Hoe lekker het eten was. Hoe cool het was om het prinsessengewuif van Romina te kunnen aanschouwen. En al die zelfgemaakte kleedjes van al die naaiblogster.

Wat hebben we geleerd vandaag

– dat ze bij Omega Pharma hun stinkende best hebben gedaan om ons te plezieren. Hele leuke goodiebag, Alleen een beetje spijtig dat ze geen eco-lijn hebben…

– dat er veel geblogd wordt in Asse. En dat er toffe madammen zitten bij de Babbelende Bobijnen.

– dat het kan, vijf kinderen op de wereld zwieren en beide voltijds werken. En er zen onder blijven. En nog tijd vinden om even langs een Big Blogameetup te komen voor een babbeltje. Het was plezant je te ontmoeten, Anne!

– dat ze bij Culinette lekkere, veggie combinaties uit hun mouwen weten te schudden. Rode kool met venkel en walnootjes, njum!

– dat ik de blog van De Zussen nauwlettend in de gaten ga houden voor dat recept van cheesecake met Oreo’s

– dat een jumpsuit in combinatie met een WC-deur die niet op slot kan, best een euhm… spannnende combinatie is. Wanneer ge een nogal smalle parkeerplek uitkiest in de stadsparking en dus langs de passagierskant uw auto uit moet als chauffeur, is het dan wel weer een betere optie dan het kleedje dat ge eerst van plan waart om aan te doen.

25 gedachtes over “The Big Blogameetup aka bloggers-babbelmeeting-met-goodies

  1. Kelly zegt:

    Correctie: “dat de wreed schone jumpsuit die ik aanhad in combinatie met …” Nog eens dikke merci voor de taxiservice, en ook trouwens voor het feit dat ik mij geen moment op mijn ongemak gevoeld heb naast u in de auto, gij goeie chauffeuse!

  2. woohoo by davina zegt:

    Hehe 🙂 goed hier te lezen dat het ecovriendelijke doekjes zijn. Ik ben pas begonnen met wasbare luiers en maakte ook zelf billendoekjes, zag dit daar niet zo bij passen, maar nu ga ik ze toch een kans geven. PS: ik was die mama met de baby op de arm, zat op de achterste rij 😉

    • K.To zegt:

      Oh ja en jij maakt zo’n leuke slabbetjes en kleertjes, heb de kleine collectie gezien die Karen met je geruild heeft. Het was me al opgevallen dat je wasbare luiers gebruikte, chapeau. Omdat onze crèche het niet aanvaardt hebben wij destijds daar toch niet voor gekozen maar voor een tweede twijfel ik toch sterk.
      Uberkjoete baby trouwens, die van jou 🙂

  3. eveline zegt:

    Hey, bedankt voor je reactie op mijn blog! ik ben daarom eens even komen piepen en zag dat je er zaterdag ook bij was. Ik vond het super en inderdaad Omega Pharma heeft ons goed verwend met hun goodiebag, alle sponsers eigenlijk. Die cheesecake met oreos die je daar vermeld, die ga ik ook in het oog houden bij De Zussen.
    Groetjes
    Eveline

  4. Katrien zegt:

    Leuk verslagje! Ik denk inderdaad dat het op de meeste blogs wat moeilijk gaat om een post te wijden over douchegel en dergelijke (ik weet ook nog niet hoe ik dat ga doen!) maar we zijn toch maar goed verwend 🙂

  5. Romina zegt:

    Merci. De avond werd geslaagd dankzij u.
    Trouwens: mijn goodiebag dingen die ik niet gebruik ga ik weggeven op de blog 😉 Kwestie dat anderen er maar leute mee kunnen hebben ^^

    • K.To zegt:

      Ja er was gewoon teveel volk om met iedereen te kunnen babbelen! Ik denk dat er velen vragende partij zijn om snel een nieuwe blogdate te organiseren, gewoon ergens in een grote koffiebar of zo. De volgende keer kom ik je dus zoeken!

  6. mooiding zegt:

    Beetje stom om te zeggen/schrijven, maar ik durfde mij niet zo goed inschrijven voor zo’n groots event. Ik ben een kleine garnaal in blogland… Eerst nog een beetje groeien? Wie weet durf ik tegen de volgende keer wel afkomen!

    • K.To zegt:

      zo spijtig! Ik ben ook maar een kleine garnaal hoor, en er liepen er daar nog een pak rond. Je wordt daar echt niet raar bekeken omdat ze je blog niet kennen of omdat je nog niet veel volgers hebt. Volgende keer gewoon inschrijven en mee komen kletsen 😉

  7. fiekefatjerietjes zegt:

    Jammer dat ik je niet heb gesproken, ‘k heb je blog pas achteraf in ‘de lijst’ ontdekt :-).
    Haha, dat toilet, inderdaad! En ook hier: veel goodies passen niet echt in de context van mij(n) blog…

Geef een reactie

