HelloFresh dag 1 : kip met baharat, naanbrood en frisse yoghurt

Maandag nam ik dit in ontvangst :

unboxing1

en daar bleek dit allemaal in te zitten:

unboxing

Ik kreeg al een kwijlreflex maar moest toch tot dinsdag wachten voor een eerste beet uit ons HelloFresh menu: menu

Dus ik zette vandaag de kok des huizes aan het werk. Hij was meteen fan

“amai, dat zien er wel kwaliteitsingrediënten uit!”

“duidelijke instructies, das hier simpel, ook al heb ik da hier nog nooit gemaakt”

En dus ging hij in 35 minuten van dit:

ingrediënten

naar dit:

kip met baharat, groenten en yoghurt

en dat was dan weer heel snel… foetsie… de hongerige maagjes in. Ook ons klein Patatje at smakelijk mee uit de wereldkeuken. Het verdict was unaniem: dit is een topgerechtje dat we nooit zelf gemaakt zouden hebben, maar dat echt top is. Dit komt zeker nog op ons menu.

Ook voor HelloFresh niks dan lof hier: duidelijke instructies, lekkere ingrediënten, perfecte porties… zelfs mijn kritische kok is verkocht!

Wil je zelf ook eens aan de slag met HelloFresh? Ik ben nog steeds lekker genereus!

Gebruik de code ZOMER2015HFBE voor maar liefst 15€ korting op je eerste bestelling, nog tot het einde van augustus!

2 gedachtes over “HelloFresh dag 1 : kip met baharat, naanbrood en frisse yoghurt

  1. prinses op de kikkererwt zegt:

    Ik heb ook een paar keer een box gehad, maar voor mij was het niet zo passend (1 volwassene, een peuter en een kleuter, en drie maaltijden voor 2 volwassenen?). Ik vond het ook absurd duur voor mezelf. Het was wel een leuke luxe, vooral omdat je even niet moet nadenken en plannen.

    • K.To zegt:

      Hoi Prinses, ja voor jouw gezinssamenstelling is het inderdaad wat veel per portie, neem ik aan. Wij rekenen ons pruts hier ook niet mee, ze proeft wel mee en zo ontdekt ze ook ineens wat nieuws. Ik vind het ook super dat er elke week ook een veggie gerecht tussenzit, vooral omdat ik daar nog altijd wat op zoek ben naar leuke gerechten.
      Qua prijs vind ik de 7€ pp best meevallen, maar ja, wij hebben het geluk dat we de euro’s ni bij elkaar moeten krabbelen op het einde van de maand. In dat geval zou ik waarschijnlijk ook braaf naar de supermarkt gaan en daar oeverloos zitten vergelijken en rekenen.
      Spijtig dat je die code niet elke week kan gebruiken, dan zou het voor jouw budget waarschijnlijk wel interessant worden 🙂

Plaats een reactie