Kimmeke houdt deze week van….

Ik hou van de wereld en van jullie allemaal, maar deze week hou ik in heel speciaal van…

❤ de treinconducteur die nog 15 seconden wachtte met het omdraaien van z’n sleutel, zodat ik nog net mee kon. Hugs and kisses, zo’n exemplaren kunnen er nooit genoeg zijn.

❤ regenvlagen die efkes stoppen net wanneer ik naar buiten moet

❤ The Insiders. Dankzij hen kreeg ik deze week een fles likeur in de bus en ontdekte ik zo weer iets lekkers: Licor 43. Later meer hierover!

❤ de Heer die ten Hemelen Vaart, want het vooruitzicht op zo’n dubbel lang weekend voelt een beetje alsof de vakantie er bijna is. En met de traditionele BBQ is dat helemaal feest!

❤ De living die naar sering ruikt. Ultimate Spring Bliss, naast asperges op z’n Vlaams

❤ mensen die op YouTube uitleggen hoe ge uw handen droog krijgt met één simpel velleke papier, met dank aan Ikbenirisniet voor de tip

Geef een reactie

