Waarom ik vanaf nu alleen nog maar Etsy binnen de EU

Aahh Etsy, heiligdom van uniek en handgemaakt moois. Ik kan er uren op wegklikken, zoekend naar een leuk kadoke.

En zo vond ik laatst een mooi kadoke voor Het Lief, dat mij na 5 jaar nog altijd enorm gelukkig maakt. Iets persoonlijks en handgemaakt, iets leuks en toch praktisch.

 

… Lees verder op groenepumps.be !

Een gedachte over “Waarom ik vanaf nu alleen nog maar Etsy binnen de EU

  1. Le petit requin zegt:

    Herkenbaar! Niet specifiek met Etsy, maar met die stomme Zwitsers met hun “wij doen niet mee met de EU hoor”. Ik had een broek van Duitsland naar Zwitserland laten sturen en jupla, 30 euro douane- en bijhorende administratiekosten erbovenop. Nog niet zo erg als bij jou dus, want die broek kostte tenminste nog 100 euro, maar toch: vanaf nu dient het Belgisch adres van mijn ouders als leveradres, want ge ziet dat van hier dat ik elke keer +/-30% extra kosten ga betalen!

    Ik denk dat dat kettingschakels noemt trouwens, dus bijna just 😉

Geef een reactie

