Voer voor sponzen #3

Ik ben een spons. Ik lees alles wat ik tegenkom. Geen enkele nieuwsbrief blijft hier ongeopend en mijn Bloglovin’ feed puilt uit van de “moet ik nog eens lezen” posts. Om over mijn Pocket nog maar te zwijgen.

Tijd om wat interessante nieuwtjes te delen met jullie, kwestie van het weekend goed in te zetten!

UITVINDINGEN

De mens is tot fantastische dingen in staat en dankzij het internet is al die genialiteit nu ook beschikbaar voor (bijna) iedereen. Zo ook deze uithoek van het www met de meest belangrijke knop ter wereld: de “maak alles ok” knop. Even een dipje? Eén adres en alles is weer in orde!

YOUTUBE

Ik gebruik dat merk niet eens. Maar toch dikke chapeau voor hun campagnes. Always #likeagirl

PATROON

Baby-alert! Ideaal voor slapende nieuwkomers. Een cover voor je autostoel mét piekeboe-venstertje 🙂


via http://www.sewdangcutecrafts.com/

BEWUST ECO

Nu weet ik zeker dat ik alleen nog bio-appelen wil eten. En dat ik de ingrediëntenlijst van mijn beautyproducten nog veel deskundiger ga bestuderen (met de hulp van Zolea). Maar ook dat er eigenlijk geen ontkomen aan is. Eigenlijk wist ik al een hoop van wat er in de reportage gezegd werd… en toch kreeg ik het koud vanbinnen, door het besef dat er eigenlijk geen ontkomen aan is…

Bekijk zeker de reportage van Panorama rond hormoonverstoorders!

VEGGIERECEPT

Lasagnesoep. Yup, best of both worlds. En dan nog eens de veggie-versie (ah ja anders stond die titel hier wel schoon verkeerd). Dit is zo een pot dampende heerlijkheid die kille herfstavonden opwarmt tot diep in uw botten.

via foodiecrush.com

Enjoy the weekend!

5 gedachtes over “Voer voor sponzen #3

Geef een reactie

