Voer voor sponzen #2

Ik ben een spons. Ik lees alles wat ik tegenkom. Geen enkele nieuwsbrief blijft hier ongeopend en mijn Bloglovin’ feed puilt uit van de “moet ik nog eens lezen” posts. Om over mijn Pocket nog maar te zwijgen.

Tijd om wat interessante nieuwtjes te delen met jullie, kwestie van het weekend goed in te zetten!

UITVINDINGEN

De wetenschap staat niet stil, gelukkig maar. Ook naar het opsporen en behandelen van kanker gaat nog altijd heel wat energie en budget en daarom kan je soms deze dingen lezen :
NIEUWE BLOEDTEST SPOORT KANKER MAANDEN VROEGER OP
En dan maakt mijn hart een sprongetje. Zeker omdat het vieze K-beest niet zo lang geleden toesloeg bij iemand die me heel nauw aan het hart ligt. Omdat we allemaal wel iemand kennen die eens om de zoveel maanden weer met een bang hart de testresultaten van de opvolging afwacht.

YOUTUBE

Van dit filmpje krijg ik begot spontaan goesting om te gaan sporten. Alleen wil Ukkie dat ik in de zetel blijf zitten. En dus. Blijf ik zitten. Maar ooit ga ik Zumba’en. Ooit.

PATROON

Met Ukkie onderweg kan ik weer volop plannen maken en patroontjes zoeken van too cute babygoed. En dan leek deze me wel toepasselijk, hoewel die ondertussen wijd gekend is in blogland: de babylegging van Emma en Mona!

BEWUST ECO


Klean Kanteen thermosbeker – via Kudzu.be

Ik haalde mijn shoppinghartje op bij Kudzu en kocht onder andere deze thermosbeker van Klean Kanteen (op aanraden van Kelly).

VEGGIERECEPT


shakshuka – via Smitten Kitchen

Een zalig brunch-idee: shakshuka. Ik at ze voor het eerst in het 25hours Bikini hotel in Berlijn. Het Neni restaurant op het dak van het hotel (waar dus ook het ontbijt doorgaat) zit vol Midden-Oosterse invloeden en dat smaakte daar allemaal goddelijk lekker. Hoog tijd dat ik die spiegeleitjes in spicy tomatensaus eens zelf maak!

Enjoy the weekend!

5 gedachtes over “Voer voor sponzen #2

Geef een reactie

