De dienstmededeling

Liesellove loopt op haar laatste (en erover).

Romina waggelt vrolijk door het Meetjesland.

En Kelly koos ook bewust voor een verdubbeling van het aantal kinders in huis.

… Lees verder op groenepumps.be !

42 gedachtes over “De dienstmededeling

  1. Annelyse zegt:

    Proficiat …. of kindjes van eind april de max zijn dat kan ik niet zeggen maar eind april is wel de max om in te verjaren. Het wordt goed weer, mooie vooruitzichten naar de zomer en nog geen examen in de nabije toekomst

    • K.To zegt:

      Van misselijkheid amper last, die vermoeidheid daarentegen: de avonden dat ik al vóór 9u in bed lag zijn al niet meer op 2 handen te tellen 🙂 maar ook dat gaat over, gelukkig, dus ik leg er mij bij neer dat er op dit moment echt NIKS beweegt aan mijn To Do lijstjes.

    • K.To zegt:

      🙂 moe, moe en nog eens moe! Maar gelukkig niet misselijk. Oh ja en ziek, waardoor ik de wetenschap vervloek die nog steeds geen neusspray hebben uitgevonden die je mag gebruiken tijdens je zwangerschap. Snif snotter.

Geef een reactie

