Wie zoekt die vindt het… hier!

Natasja bezorgt de lezers op haar blog (en mij dus ook) al eens een overzicht van de zoektermen waarmee mensen op haar blog “Wat Zij Zegt” terecht zijn gekomen. En daar zitten best pareltjes tussen.

Ik hoop dat ze het niet erg vindt, maar het bracht me op het idee om ook eens mijn stats uit te pluizen en jullie deelgenoot te maken van wat mensen zoal op Groene Pumps doet verzeilen.

koortswerendmiddel bij windpokken, windpokken en brufen 2015 foto, ik heb 1 keer nurofen gebruikt bij windpokken kan dit de vleesetende bacterie… en nurofen bij van windpokken
Google leidt al eens mensen naar mijn waarschuwing over het gebruik van ontstekingsremmers als koortswerend middel bij windpokken. Oef en hoera. Wie weet heb ik zo al een ukkietje van complicaties gespaard!

olifant met hoge hakken aan
Euhm, sja… zo voel ik mij weleens ja… maar toch, beetje confronterend 😀

proper gekuist huis
En ge komt bij mij terecht? Ah ja, ik heb hier ooit eens reclame gemaakt voor de kuisvrouw, relatiereddend en al

mag fles siroop soda stream in de pmd zak
Goei vraag eigenlijk… aangezien het een plastic flacon is, zou ik zeggen van wel. Ik gooi ze er in ieder geval in! Oh ja en dikke duim voor dat recycleren trouwens ❤

hoeveel kost lege sodastream cilinder hervullen
Ik heb hier eens reclame gemaakt voor SodaStream. Voor prijzen en bestellingen kunt ge hier alles vinden. Handig trouwens dat ge de inwisseling gewoon via Kiala kunt doen!

leven op hakken
Ja meiskes, het is hard, leven op hakken. Maar kijk, het lukt, met vallen en opstaan 🙂

En jullie, lieve medebloggers, waarvoor zijn jullie berucht bij Google?

4 gedachtes over “Wie zoekt die vindt het… hier!

Geef een reactie

