Drinking buddy

Ik heb een nieuwe ‘drinking buddy’. Niet voor op café, maar voor stiekem tussendoor. Op de trein en op kantoor. In de slaapkamer en in de zetel. In vroege én late uurtjes. Hij is groot, slank, morst nooit en ligt perfect in de hand. En hij is blauw. Zo hemelsblauw.


Dankzij mijn Contigo lukt het me steeds beter om aan mijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid water te geraken. Hij staat meedogenloos in mijn zicht te blinken en herinnert me standvastig aan mijn goede voornemens.

Zo’n drinking buddy kan ik iedereen aanbevelen!

Afbeelding via mycontigo.com

5 gedachtes over “Drinking buddy

  1. Sarah zegt:

    Leuk hé zo’n drinking buddy! 😉 Ben ook heel blij van mijn waterfles.
    Heb onlangs de Shake & go beker van Contigo gekocht. Echt een super ding! Je kunt uw smoothie omgekeerd in uw tas steken en er komt geen druppel uit. K ging ‘m binnenkort ook eens op mijn blog zetten omdat het zo’n aanrader is. 🙂 Groetjes,

Geef een reactie

