Leesvoer voor moestuinierders

Sinds twee jaar ben ik een Veltuinier en dat betekent dat ik in ruil voor mijn lidgeld van 30€ per jaar, onder andere het leuke Seizoenen magazine van Velt in de brievenbus krijg.

De editie van deze zomer staat helemaal gratis online en dat wou ik jullie toch niet onthouden! Blader dus maar gezellig van voor naar achter en weer terug.

Kriebelen de groene vingers? Denk er dan zeker eens aan om lid te worden van onze club van ecologische (moes)tuinliefhebbers!

  • Als Velt-lid koop je onze boeken met een flinke korting
  • Bij je lokale afdeling staan er vaak gezellige activiteiten op het programma
  • Een leuk welkomstpakket ligt op je te wachten
  • Je krijgt korting op biologische of ecologische producten in een rist winkels
  • Het tijdschrift Seizoenen valt zes keer per jaar in je brievenbus

En wat ik ook zo leuk vind: elk jaar is er een grote zadenverkoop. Formuliertje invullen en geduldig wachten tot je de zaadjes voor een nieuw jaar vol moestuinlekkers mag afhalen bij je plaatselijke afdeling!

2 gedachtes over “Leesvoer voor moestuinierders

  1. bentenge zegt:

    Kijk eens aan, de link brengt me naar een jpg-je van een schone ecovrouw in een groot uitgevallen moestuin. Dank je wel daarvoor !
    En misschien moet ik even polsen bij mijn echtgenote, de moestuinierder hier ten huize wat ze er van denkt.

    • K.To zegt:

      Meer dan een JOEg-je, een gans magazine voor groene vingers, inclusief mooie dame op de cover.
      En nu je met succes je vijverrand voltooid hebt, kan je misschien voor de echtgenote een mooie moestuin-met-borderkes in elkaar steken (kwestie dat die schop niet gaat roesten) 😉

Geef een reactie

