GIVE AWAY + HelloFresh dag 3 : Hollandse aardappelsalade met gerookte forel en yoghurtdressing

Ofte de dag dat ik zo’n honger had dat ik vergat om foto’s te maken. *shame*

Gelukkig was er nog een restje dat vriendelijk genoeg was om te poseren:

Hollandse aardappelsalade met gerookte forel en yoghurtdressing

Lekker was het zeker 🙂

Voor wie nog niet van de korting genoten heeft: het is vandaag de laatste dag!

MAARRR… ik geef ook nog een gratis box weg! *
Zin in een weekje gratis en voor niks lekker eten? Laat hieronder dan weten welk gerecht van deze of volgende week jouw favoriet is. Kijk voor de recepten op de HelloFresh website

*kleine lettertjes: voor je gratis box moet je een abonnement opstarten. Zo’n abonnement is minstens voor 2 boxen. Ben je dus niet tevreden, kan je ten vroegste na twee weken je abonnement weer opzeggen. Pauzeren kan altijd. En geloof mij: annuleren, ge gaat dat niet willen doen 😉

3 gedachtes over “GIVE AWAY + HelloFresh dag 3 : Hollandse aardappelsalade met gerookte forel en yoghurtdressing

  1. Saskaya zegt:

    Oe, mjammie. Ik ga voor de ‘Romige conchiglie met kruidig kipgehakt’. Omdat het lekker klinkt. En ik geen idee heb wat conchiglie eigenlijk is 🙂

Geef een reactie

