Pendelpeinzingen

Zomaar, op een doordeweekse ochtend, durven mijn gedachten al eens alle kanten op springen…

  • “Meneer! Toch geen witte sportkousen!”
  • “misschien had ik toch maar beter andere schoenen aan gedaan”
  • “oei, madammeke, misschien had ge toch beter een maatje groter gekocht?”
  • “oh, schoon handtas, welk merk zou dat zijn?” probeert onopvallend de tas te inspecteren voor een logo
  • “Honger. ik heb honger. Misschien toch nekeer werk maken van dat vroeger opstaan en ontbijten en al”
  • “Shit, vergeten het papier buiten te zetten”
  • “Aaauww! Zie nekeer waar ge stapt!”
  • “Damn ik had echt andere schoenen moeten aandoen”
  • “Heb ik nu het alarm thuis wel opgezet?”
  • “Aha! Ik heb een schitterend idee voor een blogpost”
  • “Fuck, ne conducteur” graaft in de diepten van haar handtas
  • “Oh, kijk! Ik heb hier nog een koekske in zitten! Ontbijt!” Ommenommenom
  • Snuif snuif “Ooooh er gebruikt hier duidelijk iemand geen deo” Smakelijk
  • “Seg, mevrouwkes, moet het echt zo luid ja? Denkt ge nu echt dat heel de trein geïnteresseerd is in het liefdesleven van uw zuster? Ik kan mezelf nimeer horen denken”
  • “Shit wat was dat schitterende blogidee nu ook weeral?” Daammmmnnn
3 gedachtes over “Pendelpeinzingen

Geef een reactie

