Toeval bestaat niet

Gisteren schreef ik over mijn voornemen om mij eens neer te zetten met een schriftje en een pen, om eens werk te maken van mijn “alledaagse Bucket List”. Wat later op de dag bladerde ik voor het eerst aandachtig door de Flow Weekly die ik (opgelet: impulsaankoop!) begin deze week uit de Delhaize meeplukte en in mijn karreke naast de Griekse yoghurt, de tortellini, de paddenstoelenmix en de wokgroenten smeet. En de moestuin-Nest van Mme Zsazsa.

Veranderen is soms nodig

titelde Flow weekly nummerke 14, die naast mijn PC in alle rust lag te wachten. Binnenin vond ik dit:
image

Toeval bestaat dus niet. Laat dit nu net de kapstok zijn die ik nodig had om aan mijn lijsteke te beginnen. En aangezien er hier blijkbaar nog rondsurfen die met gelijkaardige plannen zitten, deel ik bij deze ook deel twee van de vragenlijst:
image

Ik hoop dat Flow het me niet kwalijk neemt. Van zodra die Flow Weekly en de Specials ook in abonnementsvorm in België komen (nu alleen bij d’Hollanders), neem ik een abonnement, echt waar. Want ik vind dat een zalig ontspannend, verhelderend en inspirerend boekske om in te lezen. De illustraties zijn niet meteen mijn ding, maar wel schoon, echt schoon!

Dus nee, voor mijn part bestaat toeval niet, wat Yasmine ook moge beweren. Soms vallen alle puzzelstukjskes netjes op het juiste moment uit de lucht en schreeuwt de wereld

en doe er nu verd*mme iets nuttigs mee!

Ga ik doen, beloofd. En als ik met mijn vragenlijstje en de conclusies klaar ben, ben ik zelfs van plan dat hier te delen ook. Maar ondertussen: pak uzelf een glas wijn en lees een boekske, want dat gaat hier ni morgen rond zijn he. Maar kom gerust af en toe eens kijken, in afwachting heb ik misschien nog wel eens iets te delen met u, over de moestuin of zo.

2 gedachtes over “Toeval bestaat niet

Geef een reactie

