Kimmeke geniet van de kleine dingen #priceless

Niet alleen het lentezonneke geeft een boost aan mijn humeur, er zijn nog veel andere kleine dingen die mij helemaal #happy maken!

🙂 Nog net mijn aansluiting halen, ook al had mijn eerste trein vertraging en sta ik nog even na te hijgen van het spurtje tussen twee perrons.

🙂 de gênante dingen lezen die Romina deze week weer overkomen zijn en peinzen “ow yes, ik ben ni alleen. Mijn stoten zijn perfect normaal!”

🙂 Een tweedehands Kaatje spotten opt internet voor een luttele 7€ en daarmee mijn kleine schat een onafscheidelijk vriendinnetje kado doen. Alleen spijtig dat er alleen een blurry foto van haar enthousiaste geknuffel is…

DSC_4116

🙂 Vernemen van de verzorgsters dat uw baby  peuter straks naar de “grote kindjes” mag verhuizen. Daar waar de wereld bestaat uit fietskes, buiten spelen en een ballenbad. Uit zelfstandig eten en échte toiletjes. Megatrots is mijn moederhart. Maar toch ook confronterend, zo rap dat dat kind groot wordt. Het feit dat we ze binnenkort al moeten inschrijven in de kleuterschool is zo mogelijk nog confronterender. Straks kan ik hier ook posts vullen met haar praat, zoals zij en zij.

🙂 Datzelfde Patatje dat nu al duchtig nadenkt over haar eigen blog, af te leiden aan haar favoriete lectuur. Of zou het zijn omdat het blogboek van Kelly zo’n superschone layout heeft?

DSC_4114

🙂 Mijn baas de me zijn dvdbox van House of Cards uitleent. Inderdaad, ik ben één van die dino’s zonder Netflix in huis. Er moet er hier nog ene overtuigd worden. Work in progress.

Waar werden jullie zoal happy van deze week?

3 gedachtes over “Kimmeke geniet van de kleine dingen #priceless

Geef een reactie

