Doe eens van je curieuzeneuze (ge moogt!)

Vandaag kreeg ik een stokske van Kelly.

Maar nu vraag ik me dus vooral af wat jullie dan wel zouden willen weten over mij. Here’s your chance!

Dus zwier al die ongecencureerde vragen maar in de comments hieronder en dan lezen jullie hier binnenkort de antwoorden!

via Pixabay

via Pixabay

4 gedachtes over “Doe eens van je curieuzeneuze (ge moogt!)

  1. Kelly zegt:
    • Wat eet je meestal als ontbijt?
    • Wat is uw favoriete vegetarische gerecht? Tenzij ge dat (nog) niet hebt natuurlijk 🙂
    • Welke cocktail MOET ik eens proeven?
    • Hoe groen zijn uw pumps eigenlijk?
    • Waarom heb je je dochter de naam gegeven die ze heeft? (lijkt mij zooo moeilijk om te beslissen!) (but then again: da’s nog waarschijnlijk een van de gemakkelijkere beslissingen die ge voor haar moet maken)

    Zo, dat zijn de eerste vragen die in mij opkomen 🙂 Kies maar welke je eruit pikt 🙂

  2. Wim zegt:

    Misschien zijn het geen vragen voor het groene rijtje, maar ik stel ze toch:
    1) hoe gaat het met de copy?
    2) ben je nog bezig met fotografie?
    3) welke reis wil jij nog maken?
    4) mocht je onlangs nog eens insider spelen?

Geef een reactie

