Zand in mijn oren

Ik ben een zintuiglijk mens, als ge begrijpt wat ik bedoel.

Het gevoel van zand of gras tussen mijn tenen, de geur van versgemalen koffie, het geluid van vogelkes in het bos. Kleine dingen die een enorme impact kunnen hebben op hoe ik mij voel. Kleine ankertjes die me even vast hangen aan het moment van hier en nu. Instant happy en relax.

“Kon ik maar altijd inpluggen op het geluid van vogelkes” dacht ik soms.

En in die gedachte was ik blijkbaar niet alleen, want een snuggere mens met een neus voor zaken heeft Soundrown uitgevonden. Voor mensen die in hun flow geraken dankzij het geluid van regen, een eenzame oehoe in de nacht of gewoon white noise.

soundrown

En nu spuw ik dus functionele analyses uit aan 100 per uur met het geluid van een Bounty strand of het Zoniënwoud in mijn oren. Helemaal productief en helemaal zen.

2 gedachtes over “Zand in mijn oren

Geef een reactie

